Czemu kupuję bilety przez internet

Często wybieram się do kina, na koncerty, jednak nie zawsze mam czas iść do punktu sprzedaży biletów, tym bardziej, że te punkty mają określone godziny otwarcia. Studiuję, pracuję, poza tym mam mnóstwo innych obowiązków, więc korzystam z dobrodziejstw internetu i wujka google. Oto, co znalazłam...



Przypadkowo wpadłam na stronę tixar.pl i tam odkryłam dość szybki sposób na kupowanie biletów. W sumie jest sporo takich stron w necie, ale tu jest fajna szata graficzna, szybko się wyszukuje te wydarzenia, no i ogólnie strona mi się podoba, więc chyba już przy niej zostanę. Bilety kupowane online dają mi ten komfort oszczędzenia czasu, mogę je nabyć w pracy, w domu, w autobusie. Oczywiście musiałam się przestawić z kupowania w punktach stacjonarnych na te online, rozpoczynałam od rezerwacji internetowych, jednak szybko się przyzwyczaiłam i teraz naprawdę na nic bym tej metody nie zamieniła. Spróbujcie, serio, to spora oszczędność czasu i nerwów (no bo te kolejki...). W internecie możecie nabyć bilety na wszelkie wydarzenia sportowe, na koncerty, festiwale,przedstawienia, filmy - no na wszystko, wszystko. Obczajcie tę stronę, którą Wam podlinkowałam, sprawdźcie czy Wam pasuje. No i dajcie znać, czy także korzystacie z takich zakupów online. :)