50 faktów o mnie

Pomyślałam, że będziecie chcieli wiedzieć, o kim czytacie, więc ruszam z tekstem o mnie. Nie będzie ciekawie, to tylko kilka pikantnych szczegółów, więc możecie to olać.



  1. Nie lubię Paulo Coelho.
  2. Wkurzają mnie panie gadające przez telefon w komunikacji miejskiej.
  3. Tak samo nie lubię, jak ktoś słucha w komunikacji miejskiej muzyki tak głośno przez słuchawki, że słyszę ją kilka miejsc dalej.
  4. Wolę śnieg niż deszcz.
  5. Gdybym urodziła się chłopcem, miałam mieć na imię Kuba.
  6. Na początku strasznie nie lubiłam piosenki Katy Perry "Roar", ale po kilku przesłuchaniach stała się moją ulubioną.
  7. Nie umiem gotować. Lubię to robić, ale uważam, że moja siostra robi to lepiej.
  8. Nie wiem co chcę robić w życiu.
  9. Nienawidzę sukienek i spódnic.
  10. Nie lubię jeździć metrem.
  11. Nie lubię "50 twarzy Greya". Właściwie to nie lubię całej tej trylogii.
  12. Uwielbiam herbaty smakowe. Jeżeli piję zwykłą, czarną herbatę, to zawsze z cytryną.
  13. I lubię też jeść cytrynę.
  14. Na gronie miałam mnóstwo starych zdjęć, do których miałam sentyment.
  15. Nie lubię wiosny.
  16. Jestem straszną bałaganiarą. Odwrotnie jak mój chłopak, który jest strasznym pedantem.
  17. Zawsze po kąpieli przynoszę mokry ręcznik do pokoju i kładę go na łóżku. Nie wiem czemu to robię.
  18. Wolę słone niż słodkie.
  19. Jem dużo, ale jestem szczupła.
  20. Uwielbiam programy kulinarne.
  21. Nie lubię podziemi.
  22. Nie trzymam w domu kwiatów doniczkowych, nie umiem ich utrzymać i szybko więdną.
  23. Boję się pająków.
  24. Jestem strasznym zmarźluchem.
  25. Nie lubię gadać przez telefon ani na skype. Wolę kontakt email.
  26. Codziennie co najmniej 4 godziny spędzam w komunikacji miejskiej.
  27. Nigdy nie myślałam o tym, by być blogerką modową ani robić nic związanego z modą.
  28. Nie przepadam za dresiarzami.
  29. Nie wiem też jak można odpoczywać przy muzyce rockowej.
  30. Mam nosa do ludzi, od razu wyczuwam, jak ktoś ma złe zamiary.
  31. Niemal zawsze mam pomalowane paznokcie. Latem najczęściej każdy w innym kolorze.
  32. Kiedyś farbowałam się na czarno.
  33. Kiedyś także pisałam wiersze i byłam wielką romantyczką.
  34. Boję się czarnych kotów i wierzę w to, że przynoszą pecha.
  35. Nigdy nie miałam w ręku iPhone'a.
  36. Jak byłam mała, chciałam być gimnastyczką.
  37. Długo skakałam wzwyż.
  38. Lubię rysować.
  39. Uwielbiam kanapki "ze wszystkim".
  40. Nie lubię pisać esejów "bo muszę". Wolę to robić, gdy sama się zgłoszę i gdy wiem, że temat rzeczywiście mnie interesuje.
  41. Byłam na erasmusie.
  42. Uwielbiam bajkę "Up" oraz "Rodzinka Robinsonów".
  43.  Lubię morze, ale za to nie lubię gór.
  44. Uważam, że Top Model jest śmiesznym programem.
  45. W szkole często wygrywałam konkursy recytatorskie.
  46. Marzę o tatuażu, ale boję się bólu.
  47. Uwielbiam coś chrupać i chrupię bardzo często.
  48. Często wchodzę na pudelka.
  49. Uwielbiam filmiki na YT, zwłaszcza Design Your Life czy Stylizacje 2
  50. Mam hopla na punkcie kosmetyków.

No dobra, pikantnie nie było, ale przynajmniej coś o mnie wiecie. Piszcie, czy któryś punkt macie tak samo!